Van Munduk naar Amed - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van Alex en Gabrielle Meester - WaarBenJij.nu Van Munduk naar Amed - Reisverslag uit Amlapura, Indonesië van Alex en Gabrielle Meester - WaarBenJij.nu

Van Munduk naar Amed

Door: Gabrielle

Blijf op de hoogte en volg Alex en Gabrielle

05 Oktober 2012 | Indonesië, Amlapura

Vanmorgen stond ik op, althans dat dacht ik, want mijn kuiten protesteren nog steeds of eigenlijk al mijn spieren in mijn benen.
Om 09.00 uur stond een chauffeurtje ons al bij de receptie op te wachten voor de rit van Munduk naar Amed, een rit van 3 uur.
10 Jaar geleden deden wij nog alles met het openbaar vervoer maar sinds Soeharto weg is, is daar weinig meer van over dus ben je afhankelijk van chauffeurtjes, wel zo gemakkelijk.
Aangekomen in Amed bij ons prachtig kleinschalig complexje (http://www.kembalibeachbungalows.nl/) bestaande uit 8 bungalows aan het strand (zie foto), zijn we eerst gaan lunchen. Daarna is Alex op pad gegaan om tickets voor de snelle boot naar Gili Trawangan (Lombok) te regelen voor overmorgen.
Daarna zijn we even gaan wandelen en terug met het zweet tussen onze billen terug naar het zwembad van ons hotel. God wat is het hier heet! Eerst als Kromowidjojojojojo door het water om vervolgens op een ligbed op te drogen; heerlijk!
Morgen gaan we de hele dag op pad met de scooter. Dus daarover morgen meer.

Groetjes van Gabrielle en Alex

• 05 Oktober 2012 - 14:43

Selma:

Kijk, dit ziet er goed uit zeg! Wat een verleidelijk zwembad en wat een schitterend uitzicht. Daar kun je wel even blijven he!?

• 05 Oktober 2012 - 15:19

Mama:

Wat een prachtige wandelingen door de rijstvelden.
    Daar gaat mijn hartje wel even sneller van kloppen.
    Doet mij denken aan 12 twaalf jaar terug.
    Ik vond dat het allermooiste zo wandelen langs de rijstvelden
    Klimmen en dalen je raakt niet uitgekeken van de vele mooie uitzichten.
    Daarna jullie hotel gezien ook niet verkeerd. Prachtig allemaal.

• 05 Oktober 2012 - 17:20

Reina:

Hallo luitjes,
    Voor dat jullie terug komen,mogen jullie wel vast een Physiotherapeut bespreken in Nederland!! Want anders wordt het met krukkén lopen (grapje)
    Maar ach jullie zijn nog lekker jong.
    Erge mooie omgeving dus goed doorstappen
    Liefs Reina