Vancouver WoW - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Alex en Gabrielle Meester - WaarBenJij.nu Vancouver WoW - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Alex en Gabrielle Meester - WaarBenJij.nu

Vancouver WoW

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex en Gabrielle

25 Augustus 2013 | Canada, Vancouver

Zo zit je bij de bushalte in Amsterdam Osdorp om 8.00 uur s'morgens en om 14.00 uur land je in Vancouver, een lange dag. Met BA via Londen direct op Vancouver en opweg naar de Rent a Car voor onze eerste automaat. Een heuse giant KIA, wat een bak, alles automatisch, onze grote koffers leken wel daypacks in de kofferbak en Gab verdwijnt als een 8-jarige in de voorstoel. Ik moest terug voor een extra kussentje en kindergordel. Afijn, het zoeft hier over de weg en iedereen rijd keurig 60 km per uur dus het was een cool ritje naar onze eerste B&B waar Philipino Dennis Kusin ons hartelijk welkom heette en er in de tuin een stinkdier (nog nooit gezien) met zijn staart al wapperend ons op afstand hield. Nou wij stonken ook hoor, na zo'n lange reis!
Even opgefrist meteen even een wandelingetje door de buurt, Robson Street de winkelstraat met shopping, eten, shopping, drinken, shopping, eten ..... Bij Earl's mijn eerste Canadese biertje besteld, maar het glas was zo groot dat ik 2 handen moest gebruiken om deze 600ml aan mijn lippen te zetten. Gab bestelde een paar heerlijke gerechtjes en we waren weer opgeladen voor een stroll langs de waterkant. De terminal naar Victoria, de haven en de jachthaven. Heel mooi allemaal.
Uitgeblust aan een kop koffie doken we om 10 uur het mandje in en werden 10 uur later wakker. Het eerste ontbijt, we hadden er veel van verwacht, overtrof ons met Cinnamon Bun creamcheese, Quesadilla met ei, bacon en quacomolodip, fruitsalade enz. Heerlijk begin van deze vakantie.
Vandaag gaan we met de gympies aan (ja ja, het mocht wel niet van Gab, maar je wordt eigenwijs op deze leeftijd en ik zal ze op de foto weglaten) naar Stanley park. Kijk er naar uit!!
Liefs allemaal en dank voor de berichtjes op FB.
Alex en Gab

• 25 Augustus 2013 - 19:36

Marijke :

Wauw! Klinkt fantastisch! Geniet!

• 25 Augustus 2013 - 19:37

Grace:

Lekker ontbijtje. Super veel plezier daar!!!

• 25 Augustus 2013 - 19:40

Jolanda:

Heel veel plezier.

• 25 Augustus 2013 - 20:52

Jeroen:

Veel plezier de komende tijd in Canada. Is het niet aan de koude kant voor Gab?

• 25 Augustus 2013 - 21:00

Selma:

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan. Leuk om in een "andere wereld" te zijn. Alles is groot, groter, grootst. Veel plezier en geniet van het mooie Canada. Xxxx