Melbourne's rainy day - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Alex en Gabrielle Meester - WaarBenJij.nu Melbourne's rainy day - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Alex en Gabrielle Meester - WaarBenJij.nu

Melbourne's rainy day

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex en Gabrielle

18 Maart 2016 | Australië, Melbourne

Gisteren 33 graden, blauwe lucht en dus warm. Vannacht begon het al te waaien en regenen en vandaag werd hiet niet warmer dan 18 graden met veel regen. We hadden nog niet veel gelezen of geshopt, so we saved some for a rainy day.
We pakten de tram naar de South Yarra, ook de naam van de rivier die door Melbourne loopt mocht je dat willen weten. Lange broek aan, sweater, regenjas en paraplu, zo liepen we door 1 van de leukste winkelstraten van Melbourne met veel prachtige cafes voor koffie en wat lekkers. Ook hier Scotch en Soda, G-Star-Raw, maar ook veel Australische boetiekjes, leuk dus.
Terug in het centrum liepen we door de lanes en arcades die echt geweldig mooi en gezellig zijn, we pakten een hamburger als lunch en liepen Colinstreet in, de dure winkelstraat. Gab viel geheel uit de toon met haar vale bergschoene en rode regenjas met paraplu tussen de etalages van Gucci, Prada, Jean Paul Gaultier, Paul Smith, Bulgary, Dior en Armani. Maar met haar knappe koppie en ervaring als model Bij Kaar, komt ze er mee weg.
Al vroeg gingen we terug naar de B&B keken een serie op Netflix en kregen een Limocello van Sal, de eigenaar. Vanmorgen bij het ontbijt lag er een krant die de moord op een mafia-advocaat koptje, en Sal bevestigde ook dat het restaurant waar we gisteren zaten, niet helemaal zuiver zou zijn. Kreeg direct een elleboog van zijn vrouw Vinnie, die oorspronkelijk uit een dorpje vlak bij Napoli komt en natuurlijk zwijgt als het graf.

Morgen rijden we naar Apollo Bay met de nodige stopjes onderweg, mogelijk is het nog wat regenachtig, dat zien we wel.
Liefs Alex en Gab

• 18 Maart 2016 - 08:47

Sun En Petra:

Lieve Gab en Alex,
    Wat is het toch elke keer super leuk om te lezen wat jullie meemaken daar.
    Australië stond nog niet echt op mijn verlanglijstje, maar als ik jullie foto's zo zie.... Onwijs mooi!
    Liefs van ons

• 18 Maart 2016 - 09:11

Mama:

Nou luitjes een dagje regen en wind dat hoort erbij dan staan jullie weer met beide benen op de grond en weten jullie meteen hoe het in Holland is. Regen regen en dan een paar dagen zon. We hebben de laatste week wel veel zon gehad maar een koude wind erbij. Maar goed de lente komt eraan. Gabrielle eindelijk een dagje shoppen en de UGG,s ook ontdekt. Lekker koffie drinken met heerlijke taart zag ik en daarna lunchen nou jullie dag is weer goed. Nog heel veel plezier en ik kijk weer uit naar de volgende dag. Jos komt zomeren op de koffie dus ik ga gauw opschieten. Veel liefs.

• 18 Maart 2016 - 18:19

Selma:

Weer even een paar dagen bij gelezen. Uit alles blijkt wel dat het een geweldig land is. Het blijft ook gek dat het bij jullie 10 uur later is. Als mijn oogjes beginnen dicht te vallen gaan ze bij jullie weer open. Zo leuk als ik 's ochtends de ontbijtjes sta te maken en mijn telefoon geeft aan dat er een appje binnenkomt. Ik denk steeds, wie kan dit nu zijn zo vroeg in de morgen, maar dan krijg ik gewoon weer een appje uit Down Under. Super leuk!! Geniet met volle teugen Aal en Gab (afkorten toch volgens Aussi traditie) :). Veel liefs van Sel xxx