Awesome dudes - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Alex en Gabrielle Meester - WaarBenJij.nu Awesome dudes - Reisverslag uit Vancouver, Canada van Alex en Gabrielle Meester - WaarBenJij.nu

Awesome dudes

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex en Gabrielle

14 September 2013 | Canada, Vancouver

Slechts 1 dag in Whistler, maar wat een leuk stadje is dat. Koud en 15 meter sneeuw in de 6 maanden durende winter, maar meer dan 30 graden in de snikhete zomer. En dan is het stadje ineens vol met bike-dudes.
Jonge jongens met high-tec mountain bikes, tatoos op de armen, 3-kwart broeken, elleboog- en kniebeschermers, motor-helmen, handschoenen en stoere shirts met te coole prints. Omhoog met de skiliften, fietsen erin, 2 man naast elkaar, naar 1800 meter en dan in een uur tijd, racen, jumpen, staand op de pedalen, liggend in de bochten naar beneden.
En er zijn hike trails en ziptracs,dus in een tuigje, met je ballen beklemd aan een kabel zo'n 200 meter door de bomen heen. Gillend, schreeuwend en vol adrenaline naar het volgende platform, waar je doorvliegt naar nog een platform. Erg cool,maar wij gingen gewoon wandelend een canopy walk doen, over dezelfde platformen al duikend voor de overvliegende toeristen.

Verder is Whistler natuurlijk hometown van de Olympics 2010 en het stadje staat nog vol met aandenkens, erg leuk. In de middag besloten we de kabelbaan tussen 2 bergtoppen te nemen, op zo'n 450 meter boven de grond in een bakje met glazen vloer. Dat was cool. Boven nog een korte hike en na terugkomst onderweg naar Vancouver. Een korte rit met een file van een uur, zodat we kunnen wennen aan NL.
Morgen alweer de laatste dag, het is niet anders. We hebben erg genoten, teveel gezien enz enz enz. En erg lief ook om jullie reacties op de blog en/of foto's te zien.

Morgen nog 1 verhaaltje!

Liefs Alex en Gab

• 14 September 2013 - 10:05

Selma:

Wat is het daar toch ongelooflijk mooi! Geniet nog maar even van alles en alvast een goede terugreis gewenst. Xxx

• 14 September 2013 - 13:51

Sandra:

Jeetje wat gaat het snel! Morgen dus alweer het laatste dagje. Geniet nog maar even volop dan! Ik geniet van jullie verhalen en foto's ;). Tot heel snel! Liefs Sandra

• 15 September 2013 - 12:00

Mama:

Nou zoals jullie zien, hebben wij vandaag alles nog. Fantastisch wat een geweldig mooi land.
    En wat hebben jullie leuke reisverslagen gemaakt, zo hebben wij ook mee kunnen genieten
    van al het moois. De bergen en meren en alle dieren, schitterend en wat zullen jullie weer
    veel te vertellen hebben. Goede vlucht terug en tot horens in Nederland.
    Papa en mama en natuurlijk van Simba Vienna en Robbie. Veel liefs.