We zijn er bijna, we zijn er bijnaaaa - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alex en Gabrielle Meester - WaarBenJij.nu We zijn er bijna, we zijn er bijnaaaa - Reisverslag uit Sydney, Australië van Alex en Gabrielle Meester - WaarBenJij.nu

We zijn er bijna, we zijn er bijnaaaa

Door: Alex

Blijf op de hoogte en volg Alex en Gabrielle

03 Maart 2016 | Australië, Sydney

Kijk, je kunt je voorbereiden op een lange vliegreis met veel overstaptijd, maar eigenlijk wist ik wel beter. Wat je ook doet, hoe goed je je ook inslaapt, pillen neemt of rustgevende of hallucinerende middelen slikt, het help allemaal geen ene pieper. Om 10 uur naar Schiphol, paar uur wachten en dan 12 uur in een vliegtuig is gewoon de limit. En als je er dan bent ....
Nee dus. We kwamen eigenlijk best goed aan en hadden een trip geregeld op Lantau eiland. We waren om 7 uur al door de douane en werden om 10 uur opgehaald. Half ingedommeld klommen we het busje in en met dubbelgevouwen oor en mond half open, lag ik hobbelend en kwijlend tegen het raam mijn slaap te zoeken. Dat lukte me bijna toen we aankwamen bij een oud vissersdorpje, op palen. Veel winkeltjes met gedroogde vis en oude Chinezen die over de smalle planken straatjes heen en weer fietsten. Korte boottocht gemaakt, ff rondgewandeld en op naar een enorme Buddha. Ik liep er nog altijd als een zombie bij maar Gab leek vol energie. Wat zo'n HBO-diploma al niet doet.
Het was ook hier erg leuk, de lunch was erg goed en na een korte wandeling kropen we in de cabine van een 25 min. durende kabelbaanrit voor een geweldig uitzicht. Terug op de luchthaven doken we de lobby van een hotel in, namen de toiletten in beslag en friste ons ff op voor het volgende deel van de reis.
Nog eens 9,5 uur vliegen, naar het hotel en dan kan de reis echt beginnen. Het valt dan achteraf uiteindelijk ook wel weer mee en we zitten tussen lotgenoten dus ...

Nu ff een pizzatje weggewerkt en op naar de Gate, tot snel.

• 03 Maart 2016 - 11:12

Mama:

Net gelezen dat jullie goed aangekomen zijn in Hongkong en genoten hebben van een leuke trip en dan nu onderweg naar Down Under. Goede reis en tot later. Liefs.

• 03 Maart 2016 - 11:15

Mama:

Ook even de eerste foto,s bekeken en alweer prachtig om te zien.

• 03 Maart 2016 - 17:10

Selma:

Tja, je moet er wat voor over hebben! Maar dan heb je ook wel wat. Kijk en daar gaat het tenslotte allemaal om. Die reis ben je zo weer vergeten.......tot dat je weer terug moet (ha,ha,ha). Maar dat is voor latere zorg. Geniet er van. Xxx